WEDNESDAY 22:54

gick upp tio i sju, hoppade i mina kläder, sedan var det dags att börja jobba. morgonen såg likadan ut som alla andra hittills. väckte barnen, gav dem frukost, körde dem till skolan. kom hem, började tvätta, bäddade sängar, diskade, åt frukost, tvättade lite till, skypade med pappa och mamma, vek tvätten och kollade lite serier...
mamman jobbade hemifrån idag, så har inte känt mig lika fri som jag gjort de andra dagarna, kände inte riktigt att jag kunde gå och lägga mig och sova, som jag egentligen skulle behövt. provkörde till gymnastiken, så jag vet vart jag ska köra imorgon, sedan hämtade jag barnen.
mellanbarnet var inte så samarbetsvilligt idag, var tvungen att tjata om läxorna i en timme och han lyssnade ändå inte. hoppas att det blir bättre med tiden, de har ju inte vant sig vid mig ännu. på kvällen körde jag den äldsta pojken till skolan, då de skulle visa upp något projekt för sina föräldrar, så då fick jag passa de andra två. föräldrarna kom hem strax efter åtta, så då slutade jag.

sitter nu i min säng, har precis kollat på criminal minds och nu ser jag på csi ny. allt blir genast mycket läskigare nu när man befinner sig i usa, och nära new york.
får se hur trött jag är imorgon efter att ha lämnat barnen i skolan, för jag tänker nog ta en liten promenad här i området. fast jag kan ju alltid gå efter att jag har sovit. tänkte kanske ta lite bilder och visa er.

godnatt

KOMMENTARER
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-05-06 • 07:30:59
URL: http://smuls.blogg.se/
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0