WEDNESDAY 23:25

okej, nu var den här dagen också slut, dagarna går riktigt snabbt. har även spenderat den här dagen med att äta, äta och äta. har säkert gått upp några kilo.


satt med datorn ute en stund och skypade med mamma och victor.

vi ska vara här morgon också, sen ska vi åka hem. sen så är det fredag, och sen helg. har sett fram emot att gå ut med de andra tjejerna i new york på fredag, men nu verkar det som att biljetterna är slut, och jag har ingen! så ja, vet ju inte om jag tänker åka in till new york, för att stå i en kö, inte komma in och åka hem själv. låter inte så lockande, vet inte ens om man kan komma in utan biljett? men men, jag har ju bara mig själv att skylla, tänkte köpa den i måndags, men eftersom jag inte pratat med min värdmamma ännu, så vågade jag inte chansa och lägga ut dem pengarna (40 dollar) på ingenting alls. men nu när jag har pratat med henne, så sitter jag här utan biljett. skulle chansat, men det är alltid lätt att vara klok i efterhand. men jag stör mig så! hade ju sett fram emot detta. nu blir det kanske inget och jag vet inte hur länge det dröjer tills det blir en nästa gång. ÅHH!
ska i alla fall till new york på söndag, om vädret tillåter det, men då är det cluster meeting och det är inte samma sak, så det tröstade mig inte heller.

nej, nu ska jag gå och lägga mig i den här obekväma sägen, har fått ont i ryggen av och sova i den. rummet ser ut att tillhöra en kille, kanske runt 20, någonting, men det roliga är att han har självlysande stjärnor i taket, haha.


gick inte att ta bilder där man ser att dem lyser, så ni får nöja er med den här.

good night!

KOMMENTARER
Postat av: emma

ååh ! så fina stjärnor! ska posta ditt kort imorrn , så ha något att se fram emot nästa vecka ;) och lilla du , tror att det kommer fler chanser att åka in till manhattan och festa ! :) puss <3

2010-05-20 • 23:47:22
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0