WEDNESDAY (THURSDAY 00:24)

okej, klockan är redan mycket så det blir ett kort inlägg.

har inte hänt så mycket idag, morgonen började inte så bra bara, men det blev bättre framåt eftermiddagen.
har försökt lista ut hur jag ska tvätta mina kläder, inte det lättaste då man här sorterar efter varm- och kallvatten. hemma är det ju efter grader, så vet inte om jag vågar tvätta det i varmvatten, då jag inte vet hur många grader det är. sedan torktumlar de ju alla kläderna och inga (!) av mina kläder får torktumlas. det tycker jag är konstigt, har tvättat två fulla maskiner idag och inte en enda tröja eller ett enda par byxor får torktumlas. men men, ja, så har typ fått hänga upp alla kläder på galgar som jag hängt på en massa rör och ledningar som går i taket i tvättrummet.
(okej, detta blev ändå ett långt inlägg om tvätt?)

sen har jag pratat med emma i typ två timmar, hon gick och la sig nu klockan kvart över sex. hon visade mig hur ljust det är ute hemma nu, känns konstigt när det är kolsvart utanför mitt fönster.
fick mig även många goda skratt, bland annat för att emma somnade mitt under vår konversation (så intressant är jag).

ska troligtvis fixa social security number imorgon och så lovar jag att jag ska ta lite mer bilder (kan inte lova att det bli på så intressanta saker dock).

good night !

KOMMENTARER
Postat av: A neighbour

Hej Natta.

Lät inte kul med all tvätt som hänger överallt, men här hemma skulle vi varit väldigt glada för åtminstone en tvättstuga där man slpp borsta av dammalt byggdamm så fort man hängt något på tork!

Men, vem vet?

Snart kanske det börjar hända saker även med vår tvättstuga. Tror nog ändå att du får ett torkrum snabbare än vad vi får.

Vad gäller Emmas somnande under samtalet tror jag mig veta att det inte var intresset som tröt, utan antagligen något mer jordnära som kom ikapp.

Sköt om dig / Emmas pappa

2010-05-13 • 21:43:31
Postat av: emma

hahah, instämmer med min pappa, det var inte du som var tråkig . . det var jag som var lite trött och jaa . . torktumla inte dina kläder , blir inte så fin passform då , haha . ttyl puss !

2010-05-13 • 23:17:05
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0