WEDNESDAY 23:58

ja, jag tycker jag skriver här hela tiden, men herregud vad dagarna flyter på snabbt. idag har det varit runt 35 grader, riktigt varmt, kan tänka mig hur det kommer bli i sommar.
idag har jag jobbat som vanligt, lämnade barnen på skolan, sen åkte jag med anna till ett köpcentrum, gick och tittade i lite affärer, shoppade lite, blev en klänning och en bikini, sedan åt vi lunch och körde hem igen, då anna börjar jobba tidigare än mig.


ja, vad har jag annars gjort idag? tvättat, bäddat sängar, diskat. hämtade barnen vid tre, sedan var det hem och göra läxor. lämnade stora killen på baseboll träning, hem snabbt, körde den lilla killen till baseball match, där jag också skulle stanna med tjejen.


eftersom att jag inte fattar alla reglerna, så hade jag lite svårt att hänga med i matchen. har googlat och håller just nu på att läsa mig till reglerna, kan ju vara bra att veta, så man hänger med lite bättre i nästan match. och det kan vara bra att veta reglerna, så man vet när matchen slutar. som idag, där satt jag och flickan behövde gå på toaletten, jag har ingen aning om i vilken omgång dem är i, tar reda på vilken omgång de är i, men det spelar ju inte så stor roll då jag inte vet hur många omgångar man spelar. så nu ska jag lära mig det.
men för att fördriva tiden lite, hade jag och tjejen en liten picknick, hon har själv plockat ihop den, och den bestod mest av snacks, eller ja, bara av snacks.


kom hem vid strax efter åtta, hjälpte till en liten stund med barnen, sedan åt jag lite och gick upp på mitt rum. skulle träffat de andra för filmkväll, men eftersom jag slutade sent, det tar mig 20 minuter att gå dit, de skulle redan ha startat filmen och de skulle se en film som jag redan sett, så valde jag att hoppa över.

imorgon väntar stranden om det blir fint väder, men det har lovats regn och åska, så vi får se. annars får jag väl hitta på något annat. börjar tidigare imorgon, då föräldrarna behöver åka till sina jobb tidigare än vanligt. tror jag börjar runt 6:45, bara en kvart tidigare, men det gör mycket. barnen ska inte väckas förrän 7:15, men jag måste vara nere och vaken, ifall de skulle vakna tidigare.
så jag borde redan ligga och sova, men ska släcka ner nu, god natt!



KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0