NOVEMBER 27th


GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LIAM!

minns det som att det var igår, kvällen som vi satt i köket på st. clemensgatan och mamma och pappa berättade att vi ska få ett syskon. kan inte fatta att det är tio hela år sedan du föddes, kändes precis som att jag och victor stod i dörren med mormor och morfar på väg till skolan när telefonen ringde och vi fick veta att vi har fått en lillebror.
det var ju precis jag höll dig i min famn, lekte "dagge daggmask" bara för att få dig att skratta, jag sjöng "these words" för dig och det räckte att jag sa "vet du vad?" så visste du svaret. svaret kommer alltid att vara det samma: JAG ÄLSKAR DIG!


du kommer alltid att vara min lilleman, även fast att du inte är så liten längre. skulle inte förvåna mig om du vuxit om mig när jag kommer hem, men det är ju inte så svårt...

hoppas att du får världens bästa 10-årsdag, det är ju faktiskt din första nolla.


MÅNGA GRATTISKRAMAR FRÅN SYRRAN!


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0