OCTOBER 28th - NOVEMBER 4th

okej, kommer ju inte riktigt ihåg vad som har hänt de senaste dagarna.
så jag utgår efter bilderna i kameran och berättar därefter.
blev nästan november innan hösten kom
och så var det halloween
vissa gick verkligen in för det.
fick en cupcake av min värdmamma.
och så var det jul på ikea
och jag kunde inte låta bli, så det blev en del köp
pepparkakshus
chokladkalender
julmust!
(blev några flaskor)
glögg
ljusslingor till mina fönster
pepparkaksluktande ljus
köpte en mini julgran till mitt rum.
känns som att jag går crazy med julen nu, men familjen firar ju inte jul, så jag får ju göra det bästa av det själv.
så mitt rum kommer väl se ut som en tomtegrotta eller något.
och så var det halloween parad i new york.
klädde inte ut mig, utan spöke på naglarna det var så långt jag gick.

okej, en fyra minuter lång video. kanske ingen som orkar se den, men det blev inga bra bilder när det var så mörkt utan det var lättare att filma.
fick en sådan här lysstav eller vad det nu är under paraden
och så till något helt annat, fick en tatuering av flickan häromdagen.
så nu var det redan torsdagen över, fredag imorgon, sen lördag och då kommer mamma!
nu är det läggdags, godnatt!

KOMMENTARER
Postat av: yelva

Hejsan , Först vill jag tackka för, grattilasonenarn, som jag fick när jag fyllade år.

Sen håber jag du får en fina daga med din Mamma.

Jag skrivar igen den 11,

Kram från din Farmor

2010-11-06 • 08:48:49
Postat av: yelva

Hej igen hälsa Camilla när hun kommer hun är jo på väg til dig nu

2010-11-06 • 08:52:26
Postat av: yelva

GRATTIS GRATTIS. NU ÄR DU JO EN STOR DAME.

Ingen TEENAGER; LÄNGER, hälsa din mamma så gott håber alt gik väll med rejsen. KRAM FRÅN DIN FARMOR OCH FARFAR hälser

2010-11-11 • 11:23:08
Postat av: Farfar

Grattis på din födelsedag.Hoppas att ni har trevligt du och din Mamma.

2010-11-11 • 12:54:19
Postat av: Benny & Tanja

Stort grattis på din 20-års dag! Hoppas att du har en toppendag!

/ Benny, Tanja, Johan, Josefin, Malie & Börje

2010-11-11 • 22:44:19
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0