TUESDAY 23:15

blir en liten kort uppdatering innan jag somnar.

började jobba klockan sju som vanligt, körde barnen till skolan, sedan hem och sov till klockan elva. efter det träffade jag nicole och elin för lunch.
hämtade barnen klockan tre, sedan var det basket, homework club, tandläkaren och läxor på schemat. föräldrarna var iväg på kvällen, så jag jobbade till tio, men det var en lugn kväll.


flickans porträtt av mig
fick höra att jag alltid har mitt hår i en knut på huvudet, även fast jag är vacker hur jag än har mitt hår, haha.

good night!


KOMMENTARER
Postat av: Pappa

Fin bild, ganska likt ändå.....

Kan du inte säga till henne att rita av mamma också när hon kommer. Det var skoj att du skriver lite varje dag och att du lägger ut lite bilder så att man vet att din sida "lever".

Vi hörs

Kram P

2010-10-20 • 06:26:16
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0