THURSDAY 22:53

JAG LEVER!

ja jag lever faktiskt, men nu var det nästan två veckor sedan jag uppdaterade sist. så här långt uppehåll har jag nog inte haft innan, men tiden har bara flugit iväg. känner ju även hur alla kommentarer bara har forsat in, alla undrade var jag var och hur det var med mig.... trevligt ju.

hade några härliga dagars semester med emma och katarina (kommer sammanfatta allt i ett längre inlägg), har redan hunnit arbeta nästan en hel vecka sedan de åkte.

så jag ville bara meddela att jag lever (om nu någon undrade) och att jag har påbörjat ett längre inlägg, kommer kanske ta ett tag då det är många dagar och bilder att sammanfatta. men det kommer så småningom

(mamma vet inte hur du jobbar imorgon, men om du vill skypa, så får det bli någon gång mellan 14:30 - 17:00 er tid)

godnatt!


KOMMENTARER
Postat av: mamma

hej gumman har visst undrat om du lever.jag har varit inne på skypen varje dag.I går tänkte jag att jag får nog försöka ringa dig så jag hör att allt är bra.Jag har även frågat Pål om han vvisste om du och emma pratat,så visst har vi saknat dig.Jag jobbar till 16 idag,sen ska vi vara på kräftskiva hos monica kl 19. jag går in på skypen när jag kommer hem från jobb.

puss kram

2010-09-03 • 08:00:48
Postat av: Ulrika

Hallå, jag började undra om du tagit egna vägar där sidan om Atlanten, man ser ju så mkt amerikanska filmer.. Ungdomar som har sommarlov ska hitta på något där en skum människa är inblandad.. :)..

Men sköönt du lever och jag ser fram emot mera bilder.. // Ulrika

2010-09-03 • 17:21:10
URL: http://familjengranstrom.blogspot.com
Postat av: Louise "bananen" Zimmergren

Heeej snygging! Fin design du har på bloggen! Hoppas du har det underbart Nathalie :)

2010-09-11 • 17:53:24
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0