FEBRUARY 1st

skolan ringde en timme efter att barnen börjat för att säga att de skulle stänga tidigt på grund av vädret. det vill säga lite snöblandat regn, inte ens något som lägger sig på marken. men det var bara att ta och köra dit och hämta barnen vid 11.30. så det blev en lång dag idag, som tur är så kunde jag köra två av barnen till kompisar, så sen var det bara jag och den äldsta hemma och han kunde sysselsätta sig själv.
och som det ser ut nu så pratas det om en hel snow day imorgon och kanske eventuellt på torsdag också. jag fattar inte att man pratar om det redan nu. men vi får se då.

så mamma du kan väl logga in och se om jag är inne eller inte.. är jag inte inloggad har jag troligtvis barnen hemma. men jag kan skriva här om hur det blir imorgon, men det vet jag inte förrän senare..


förresten så fick jag ÄNTLIGEN mina julklappar idag, bara så där två månader efter det skickats.


tack så mycket familjen och gulle.

KOMMENTARER
Postat av: pappa o mamma

Nu är det jul igen....... sådär en två månader senare. Hoppas att det blev en överaskning med "julklapparna".

Jaha, nu när man vill ha lite sol och värme så kommer det mer snö. Vi ska hjälpa till med den stora flytten från RÅÅ till storstan. Ja du vet.

Vi har inte något stort på gång mer än att vi skall hämta din barstol på härliga hem.

Vi ses

Sweden

2011-02-04 • 16:46:36
Postat av: emms

jävlar vad bra du är på att uppdatera din blogg! jalla, starta countdown nu! hihi.

2011-02-26 • 01:49:02
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0