DECEMBER 27th - JANUARY 2nd

som vanligt har jag varit seg på att uppdatera så jag utgår från bilderna jag tagit igen.


vi fick faktiskt en hel del snö till sist. så det blev snow day med barnen som innebar slappa framför tv:n, leka i snön och åka pulka.


sen var det nyår. jag åkte in till new york, där var det sjukt mycket folk.
inte världens bästa bilder, men då man är kort är det svårt att hålla kameran still när man måste stå på tå.


7th avenue mellan time square och central park


ett litet filmklipp från tolvslaget för att ni ska få en känsla av hur det var


new meadowland stadium


såg new york jets mot buffalo bills


får plats 82,500 besökare


ett litet filmklipp, inte världens bästa kvalitét men ni ser i alla fall


åt lite onyttig mat


KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0