JANUARY 9th - JANUARY 26th

okej, blir en låång uppdatering, eller blir troligtvis mer bilder än text. men det blir lite av varje, lite vardagsbilder och lite semesterbilder.


blev en promenad i ett snöigt central park en söndag i början av januari



swedish cottage


snow day, hemma med barnen och jag bakade fina rainbow cupcakes


promenad över brooklyn bridge



FLORIDA


utsikten från lägenheten


där mellan palmerna kan man se lite av poolen


påväg till miami och jungle island


jungle island



gick på ett par shower med olika djur, sedan gick vi bara runt där inne


några dagar senare åkte vi till orlando och universal





första dagen gick vi på islands of adventures




barnen stod nog vid den här fontänen i en timme för att den pratade med dem och sprutade vatten på dem


en hel del av parken var som taget ur en harry potter film och här är hogwarts express


eftersom jag inte är så insatt i harry potter, så vet jag inte vad det här stället heter
men vi stod i alla fall i en timmes kö för att åka harry potter karusellen


superhjältar


hulken, jag åkte den faktiskt



vi avslutade med att åka denna, vilket vi inte skulle ha gjort då vi blev mycket blöta och kalla


sedan åkte vi till hotellet och somnade snabbt


dagen efter gick vi in på universal studios





bilen från tillbaka till framtiden


visst ser jag jätte rädd ut, men tyvärr så var jaws stängd för reparation.


senare på eftermiddagen började det att vräka ner, så vi bestämde oss för att köra tillbaka till boca

visade sig senare att det var tornado-varning och att vi körde igenom allt


dagen efter blev det bowling, gissa vem som gick ut stort och började med en strike, sedan slog tre stikes till, tre spärr och sedan vann alltihopa?
just det, det var jag, familjen blev lite chockade och pappan lite besviken över att ha blivit slagen av en tjej

jag hade en bra semester, vädret var inte det bästa dock. sista dagen var det varmt och soligt, men då skulle vi ju åka hem...

KOMMENTARER
skriv något kul, så blir jag glad!

namn:
kom ihåg mig ?

e-mail: (visas ej)

blogg / hemsida ?:

kommentar:

Trackback




RSS 2.0